FOR VIRKSOMHEDER

Rekruttering

Sådan arbejder vi

Rekruttering og tiltrækning af kernemedarbejdere er en afgørende faktor for succes i din virksomhed.

I HOYER arbejder vi målrettet i vores store netværk med udvikling og pleje af vore mange relationer i dansk erhvervsliv. Dette sikrer os en unik adgang til potentielle kandidater og kompetencer der kan sikre din virksomheds eller organisations behov.

Vi er – med udgangspunkt i strenge kvalitetskrav – med til at sikre en effektiv rekruttering. Hos HOYER er vi dedikerede til altid at finde den helt rigtige kandidat.

Med en gennemtænkt og individuelt tilpasset process leverer vi den højeste kvalitet som branchen kan tilbyde. Det kommer dig til gode og skaber værdi igennem hele processen fra den indledende kandidatkontakt til introduktionen af kandidaterne i din organisation.

Med en seriøs og respektfuld tilgang til både kandidater og vore kunder, sikrer vi begge parter en god oplevelse.

Opgavetyper

Med udgangspunkt i vores lange og brede erhvervsmæssige indsigt, forståelse og baggrund løser vi opgaver med rekruttering indenfor:

  • Bestyrelser
  • Ledelse
  • Salg og afsætning
  • IT og Økonomi
  • Tekniske stillinger
  • Specialister

Vi går aldrig på kompromis med den rigtige løsning og sikrer ved hver rekruttering et sikkert match mellem organisationens krav til faglighed og personlighed samt kandidatens egne forventninger og kompetencer.

Processen og forløbet

Forståelse af opgaven er af afgørende betydning for vort arbejde, og vi investere altid i en grundig forforståelse af din virksomhed, organisationen, kulturen, miljøet, produktet og markedet du bevæger dig på forud for en rekrutteringsopgave.

En rekrutteringsproces kunne se sådan ud:

1. Opgavediagnose
Virksomheds- og kulturanalyse, Jobanalyse, Jobprofil og ideel personprofil
2. Kandidat søgning
Head hunting (search) Annoncering (selection) og udvælgelse af kandidater til den videre proces
3. Proces og interview
Indledende interviews, Personprofilanalyse, Referencetagning og dybdeinterviews
4. Udvælgelse
Kandidatindstilling, Kandidatpræsentation og til sidst et evalueringsmøde

Hvad siger kunderne

R82 A/S er blandt de førende virksomheder i verden med produkter og hjælpemidler til børn og unge med specielle behov. Det gør, at vi altid skal være et skridt foran markedets udvikling og behov og sikre, at vi altid kan levere i den rette kvalitet og på det aftalte tidspunkt. Det stiller store krav til kompetencer og fleksibilitet i organisationen, og hos de mange samarbejdspartnere der leverer til os.

Med godt 225 medarbejdere er vores organisation altid i naturlig udvikling og i forbindelse med rekruttering til såvel nye stillinger som genbesættelse af eksisterende, bruger vi HOYER-rekruttering.

Det er vigtigt, at vi altid har de rigtige medarbejdere i de rigtige stillinger. Vi har god erfaring med HOYER, der med stor indsigt i vore behov, arbejder målrettet og kompetent med at rekruttere de rigtige kompetencer og personer til os.

www.r82.dk

 

R82A/S Jan Ellegaard CEO